Laman Muka Buku

Friday 17 November 2017

Kenyataan Ralat

Ralat pada anime Zankyou no Terror


Pertamanya, saya ingin memohon maaf atas ralat yang timbul sepanjang anime Zankyou no Terror dimuat naik dalam blog ini (untuk episod 1-3 yang kini) iaitu berkenaan font yang tidak dipaut bersama. Jadi, dengan ini saya remux semula bersama font.

Berikut adalah pautan (link) untuk penghasilan semula episod 1~3 dalam bentuk mkv
Bagi mereka khususnya pengguna komputer (pc), anda boleh ambil inisatif untuk muat turun saja font agar boleh dibaca tanpa perlu memuat turun (download) suatu video secara keseluruhannya sekali lagi. Saya dah zip-kan dalam folder. Double click setiap font dan install. Kemudian mainkan video seperti biasa. Isi kandungan folder zip tersebut adalah seperti berikut:
  • ZNT Episod 1.rar
  • ZNT Episod 2.rar
  • ZNT Episod 3.rar

Cuma bagi episod 2, saya ada buat sedikit pembetulan [ralat] pada sebaris dialog dan juga sedikit pembetulan semula (dari segi sign effect).

Pada babak ini, berlaku penambahan perkataan "tak" dalam ayat tersebut.

Sekali lagi, saya memohon maaf dengan serendah-rendah hati dan diri ini.
Bagi episod yang akan datang, telah saya mux bersama font agar masalah ini tidak timbul lagi.
Dan tarikhnya serta waktunya adalah tetap seperti yang telah dijadualkan.


# Nota kaki: Skrip ini agak kompleks, admin sarankan gunakan pc. Mungkin ada sedikit ralat bacaan skrip dalam fon. Dan admin masih menimbangtara sama ada perlu untuk semakan kedua ataupun tidak.



Sekian, setulus hati,
keyr.

No comments:

Post a Comment